27 lutego 2012

Representing Oscars 2012



Oscary – temat którego nie da się pominąć ;> Nie wypowiadamy się na temat wyników, nie da się nie oglądając wcześniej wszystkich filmów. Jednak przyznaję, że liczyłam na Oscara dla Williams – zachwyciła mnie w ‘’Mój tydzień z Marilyn ‘’ i chwilami zapominałam, że ona to ona a nie nasza Monroe ! Lekkość jej grania była niesamowita.  Dla pocieszenia umieszczamy jej zdjęcie z wczorajszej nocy.

The Oscars - a topic that can't remain not commented ;> We're not going to assess the results, you can't if you haven't watched all of the films. But I must admitt that I was hoping for an Oscar for Williams - she delighted me in "My week with Marylin" and there were moments when I forgot that she was herself and not our Monroe ! The way she played was amazing. To comfor ourselves we're placing her picture from last night.



Większość kreacji mnie zawiodło, miałam ochotę na trochę szaleństwa ze strony gwiazd, a było skromnie, momentami nawet nudno. Ja po cichu liczyłam na powtórkę takiej Halle Berry w sukni Elie Saab’a albo Hailee Steinfeld z zeszłego roku.Ich to nawet nie trzeba przypominać ;]
Most of the creations let me down, I was craving for a bit of craziness from the stars, but it was simple and sometimes even boring. I was quietly hoping for something like Halle Berry in Elie Saab or Hailee Steinfeld from last year. Don't think we even need reminding!                                                            




Wracając do wczorajszego wieczoru, ulubione kreacje double cherries <3
Back to last night, presenting double cherries favorite creations <3

Jedyną jej wadą jest to, że nie leży w mojej szafie! Her only fault is that she isn't in my wardrobe!
Tom Ford just makes Gwyneth a true star




















Love the way Gucci ended the dress





Numery 1:
Number 1's:
Oluś - Versace, Jolie's favorite
Nika - Dior, mm,my favorite 
                                                                           













































Inne
Others



W każdym razie GRATULACJE dla Meryl Streep, Octavi Spencer oraz ekipie ,, W ciemności'' !! I chociaż Oluś jeszcze o tym nie wie, na „Artystę” wybieramy się w przyszłym tygodniu J
One way or another, CONGRATULATIONS Meryl Streep, Octavia Spencer and the ,,In darkness'' crew ! And though Ola doesn't know this yet, but next week we're seeing ,,The artist'' :)

xoxo, Nika

2 komentarze:

  1. Gwyneth pięknie wyglądała !

    OdpowiedzUsuń
  2. Meryl znowu wymiotła wszystko :) piękne kreacje :) jak na taką uroczystość przystało!

    OdpowiedzUsuń